REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Paczkę kompletujemy i wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych od:
- zaksięgowania wymaganej kwoty na naszym rachunku bankowym (w przypadku tradycyjnego przelewu)
- zaksięgowania wymaganej kwoty w systemie DotPay (w przypadku szybkich płatności elektronicznych)
- poinformowania nas o wybraniu wysyłki za pobraniem
Termin ten liczy się od momentu poprawnego podania wszystkich informacji niezbędnych do zrealizowania zamówienia.
Jeżeli jako formę płatności wybrali Państwo przedpłatę, prosimy o dokonanie zapłaty w ciągu 3 dni roboczych. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
Jeżeli po złożeniu zamówienia, nie otrzymają Państwo potwierdzenia e-mailowego - prosimy o kontakt.
Deklarowany przez przewoźnika termin doręczenia to kolejne 1-2 dni robocze.
Jeżeli zakup ma być udokumentowany fakturą VAT, prosimy podać prawidłowe dane w formularzu podczas składania zamówienia.
W innym przypadku zostanie wystawiony paragon imienny.
O postępach w realizacji zamówienia będą Państwo na bieżąco informowani za pośrednictwem e-maila.
Jeśli po upływie deklarowanego terminu towar nie zostanie Państwu doręczony, prosimy o kontakt mailowy.
UWAGA:
Jeżeli zauważą Państwo na opakowaniu przesyłki ślady jakichkolwiek uszkodzeń, np.:
- szczelina w pudełku
- rozerwany foliopak lub opakowanie kartonowe
- przesyłka jest oklejona inną niż nasza (z napisem kamini.pl) taśmą kurierską
to należy od razu w obecności kuriera sporządzić protokół szkodowy lub złożyć pisemne oświadczenie opisujące stwierdzone ubytki lub uszkodzenia przesyłki.
Jeżeli protokół lub oświadczenie nie zostaną sporządzone bezpośrednio podczas przyjmowania przesyłki to wygasa prawo do roszczeń z tytułu nienależytego wykonania usługi (Art 87 ust. 6 Prawa pocztowego).
W praktyce oznacza to, że nawet jeśli protokół zostanie sporządzony następnego dnia po otrzymaniu przesyłki to firma kurierska rozpatrzy taką reklamację negatywnie, powołując się na w/w przepis i uznając, że przesyłka została przyjęta bez zastrzeżeń.